03 juni 2010

Tungomål


***

8 kommentarer:

cyndi sa...

E du pingstvän Mr J?

Barbro Binda sa...

Munspel är ett trevligt instrument.

josephzohn sa...

cy:
Man kan lätt tro det :)
Men ska sanningen fram och det ska den ju så är nog pingstvännerna bland det värsta jag vet :)
Tacka vet jag hingstvännerna!!

bb:
Munspel väger alltid tung(t)

cyndi sa...

Hörde jag ett gnägg där Mr J?

josephzohn sa...

Det kan du ge dig på jag gnäggar alltid nr jag får till det!!

Barbro Binda sa...

Bara om det är gjutet i betong. Men det är ganska sällsynth.

josephzohn sa...

En god vän till mig gör konster i betong, hon bor i bensinmack på Gotland, men inte tror jag hon gjutit munspel??
Minspel låter mer troligt!!

Barbro Binda sa...

Många minspel å gjuta om man ska få med alla...gjutarm kan man drabbas av.