21 juni 2010

Brandförsvar


***

23 kommentarer:

cyndi sa...

Å vart brinner det då Mr J?

josephzohn sa...

Måste dom vet det???

cyndi sa...

Nä, det är väl helt ointressant...bara det brinner nånstans så!

josephzohn sa...

Precis!!

cyndi sa...

Jag fryser nu...När kommer brandbilen?

josephzohn sa...

Brandbilen hahahahahaha???

cyndi sa...

Är det glassbilen vi väntar på?

josephzohn sa...

Nej inte det heller, du får nog fråga han Dale hur ni ska rycka ut ...

cyndi sa...

Dale har ju redan ryckt! Jag rycker upp mej. Snart. Vilket år som helst.

Tills dess står jag väl här och väntar på...sopbilen?

josephzohn sa...

Gör det, stå kvar du ...

cyndi sa...

Kommer du med bryggeribilen sen Mr J?

josephzohn sa...

Stå bara kvar!!

cyndi sa...

Jag har kramp Mr J. Måste jag stå kvar länge till? Och vad är det som ska förvaras?

josephzohn sa...

Inget ska förvaras, du ska bara förstå :)

cyndi sa...

Jag förtår!

josephzohn sa...

Självklart vem är emot tår??

cyndi sa...

Känns som att nån trampat på mina...

josephzohn sa...

Känns som din tår för illa!!

cyndi sa...

Tårta?

josephzohn sa...

Nu snackar vi klassiker!!

cyndi sa...

Jordgubbs då eller?

josephzohn sa...

88:an ...

cyndi sa...

Redo att försvara vilken glass som helst Mr J!
Jag står kvar!