09 juni 2010

Rökpaus


***

14 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Å hellvitte så snyggt! Alla vinkelhakorna på rätt plats. Mi lajk mykke!!!

josephzohn sa...

Och den har du aldrig sett förut :)))

Barbro Binda sa...

Minns inte... :-)

josephzohn sa...

Sa Håkansson!!

Barbro Binda sa...

Gjorde han, minns jag inte...

josephzohn sa...

Finns på band!

Barbro Binda sa...

Ola Frukt&Flingor, DÅ är jag med! :-)

josephzohn sa...

Bra för nu avgår tåget!!

cyndi sa...

Tåget? Men...jag jobbar inte där idag. Har du verkligen tidtabell Mr J?

josephzohn sa...

Tidtabell :) När det gäller SJ räcker det väl med en almanack!!

cyndi sa...

Jobbar inte på SJ Mr J. Det finns andra tåg ;)

josephzohn sa...

Bröllopståget???

cyndi sa...

Nä, det tåget tog jag för längesen Mr J. Jag hoboar mej fram på samma spår som SJ...

josephzohn sa...

Ja men jag kan väl inte sitta här och skriva ner varenda tågkompani???