30 juni 2010

Rökpaus


***

11 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Låga C?

cyndi sa...

Eh...nä, jag är inte SÅ låg idag BB. Det går stadigt uppåt, som vanligt liksom :)

Jag hällde t-röd på spritköket två gånger häromdan. Tyckte inte att det brann men det gjorde det. Sen brann det lite i min fot också. Så jag är lite lågskraj nu Mr J. Kan jag få kaffe istället?

josephzohn sa...

bb:
Du får C efter lite noggrannare!

cyndi:
Kaffe utan rödsprit är som älgjakt utan älgtorn!
Klart du ska ha kaffe.
Gå till gevalia.se

cyndi sa...

Kaffe...gevalia...det blev visst lövbärjs...utan prit ;-)

josephzohn sa...

Det gläder mig att du klarar dig själv!!

cyndi sa...

Gör jag väl INTE. Jag är ju här...

josephzohn sa...

Ja men du får ju ditt kaffe, du får ju din nästan sprit!!

cyndi sa...

Men kaffet är roligare här Mr J.
Och jag med.

josephzohn sa...

Okej det låter det .. men tyvärr det är ont om kaffe just nu :).
Bönor har jag gott om och men det är kopparna det är ont om .. kanske försvann dom med tefaten??

cyndi sa...

Jag njuter av bönorna så länge Mr J :-)

josephzohn sa...

Vi får göra det, vi får njuta av bönorna tills kopparna står här åter!