21 juni 2010

RUT 2010


***

10 kommentarer:

cyndi sa...

Jag tycker att alla ska få ballonger, inte bara några. Jag vill ha en blå!

josephzohn sa...

Alla som blir godkända får ballonger, alla får välja färg ...

cyndi sa...

Fick jag IG?

josephzohn sa...

Det vet du väl själv??
Fick du en ballong??

cyndi sa...

Men...jag fick en ROSA ballong!?

josephzohn sa...

Ja men då så då är du väl glad??

cyndi sa...

Nä, jag vill ha en BLÅ!

Var är BB?
Har HON fått en ballong?

Och fick DU en Mr J?

josephzohn sa...

Skicka tillbaka den blå så ska vi se om vi kan ordna ett byte :-)

Jag vet inte var hon är hon har inte lämnat ett spår efter sig vare sig här eller på Facebooken??
Så jag vet inte om fått nån ballong??

Nej jag fick ingen ...

cyndi sa...

Jag tar ballongen och åker och spanar! BB borde liksom...synas. Hon hade knäont...fick kanske dubbelballong och flög iväg?! Fejsboken är bara fejk Mr J. Det är inte på riktigt. man kan vara där fast inte. Och inte fast där. Jag är INTE fast där ;-)

josephzohn sa...

Va är den inte på riktigt??
Alla snackar ju om att man ska gå in på Fejsbokken och tycka till???
Å så är det bara på låtsas??