18 juni 2010

Rökpaus


***

13 kommentarer:

cyndi sa...

Ingen mjölk, inget socker. Svart bara. Precis som Dale?

josephzohn sa...

Idag blev det så :)
Men Dale??
Vem eller vad är det???
Finns det på Posten??

cyndi sa...

Känner du inte Dale?
Hur började du dricka kaffe, Mr J?
Jag började med Dale ;-)
Posten är lite försenad...

Barbro Binda sa...

Du siktar på svartvitt idag också. Fast i färg.

josephzohn sa...

Idag är det Wash'ngo

josephzohn sa...

Men Dale??????
Jag började min kaffebana med att späda ut vodkan!!
Posten försenad??
Då finns den??
Gäzz!!!

cyndi sa...

Dale gillar körsbärspaj!
OCH kaffe...
Inte vodka.

josephzohn sa...

Jag vet ff inte vem eller vad det Dale är??

cyndi sa...

Jag har bjudit in dej på kaffe Mr J. Så du behöver inte vara sur ;-)
Du kan få körbärspaj också!

josephzohn sa...

Jag sur?
FF står för fortfarande inte för fan om det var det du trodde??
Och jag vet vad Paje är men Dale??

cyndi sa...

Nejdå, jag svär inte ;-)
Liiite grinig är du väl ändå Mr J?
Känner du Diane då?

josephzohn sa...

Det var ett ...
Diane känner jag inte heller ...??

cyndi sa...

Hög tid för lite halvfemkaffe Mr J. Å sen är det fredakväll :-)

Ska du har Dales efternamn?
Diane har inget...tror jag.