29 juni 2010

Rökpaus


***

12 kommentarer:

cyndi sa...

Inget kaffe idag Mr J?
Bara mjölk och rök...

josephzohn sa...

Absolut och där röken är en dimridå för snusen!!

cyndi sa...

Dimmigt här också Mr J.
Är du redan på snusen alltså?

josephzohn sa...

Snarare snart vid Slussen .. igen :)

cyndi sa...

Vi slussas hit och vi slussas dit.
Roligare att bestämma riktiningen själv liksom. Typ uppåt!

Har du slussjobb Mr J?

josephzohn sa...

Snarare bussas hit och bussas dit, och snarare bussjobb .. f'låt ska vara busslov!!

cyndi sa...

Jag har tåglov jag Mr J.
När jag inte sätter över.

Tänkte slussa ungarna till huvudstaden och sen till en kungsholme och en grön lund.

Ser du till att dom kommer på rätt sluss?!

josephzohn sa...

Självklart ..

cyndi sa...

Bra. Dom skickas vilken dag som helst.

Vad gör du med kvarglömda passagerare? Jag glömdes kvar en gång på en buss...

Det var långt ifrån nån sluss.

josephzohn sa...

Vi är alla beredda.

Beror på ...

Beror på ...!!

cyndi sa...

Jag var inget utropstecken, för jag fick bara ett gapskratt av busschaffören. Men jag fick åka med en annan buss från bussgaraget i Londons east end eller west end eller vilken ände det nu var. Gratis tror jag...

josephzohn sa...

Allt som är gratis är gott även om det tar en till vägs (Londons) ände!!