30 juni 2010

Hattrick



via

***

9 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Så...alla rätt! Total njutning.

cyndi sa...

Snygga sommarkläder Mr J.
Särskilt handskarna...
Jag ska ta såna nästa gång jag ska campa...

josephzohn sa...

Man kan undra om det var hon som var så jälla fotochick eller om hon alltid fick rätt fotograf ..

cyndi sa...

Jag blir aldrig så där fin på kort. Beror det på fotografen tro...?

Väldigt fotochick är hon.
Är du det Mr J?

josephzohn sa...

Kan hänga lite på hatten också ..

Självklart, får jag bara en bra hatt så att jag kan vara hatt för mitt foto!!

Barbro Binda sa...

Jag blir ALLTID sådär fin på kort, och det beror inte på fotografen. Hahahaha!!!

josephzohn sa...

Hatthatthatt ...

cyndi sa...

OK. Pyjamasbrallor och hatt.
Nu är jag fin!

josephzohn sa...

Skecka ett foto!!