07 juni 2010

LOVE 2010


***

11 kommentarer:

cyndi sa...

Det där är INTE mina pyjamasbyxor Mr J. Är det dina?

Barbro Binda sa...

Jag rekommenderar Alcosanal.
Hjärtliga hälsningar
Dr. Jean Claude Killy

josephzohn sa...

cy:
Nej det är hovliga saker??

bb:
Lider hon av det??

Barbro Binda sa...

Emellanåt. Hon bränner hemma.

josephzohn sa...

Så .. om man lider av homoräjder så går det över om man bränner hemma?
Funkar det även i förebyggande??

Barbro Binda sa...

Jag har förebryggt i alla tider och jag lider inte ett dugg av mina :-)

josephzohn sa...

Då blir det till att köra igång apparaten igen!!

cy...ndi sa...

Gnäggar dina pyjamasbrallor Mr J? Mina liksom...brummar ;)

josephzohn sa...

Nej mina liksom gnisslar som ett gammalt gångjärn, om jag ligger stilla hörs det inget men om jag gångar då ..

cyndi sa...

Du behöver smörjas Mr J! Definitivt! Och jag väntar på morgonkaffet...var är du? Ska jag behöva sitta i brumbrallor hela dan?

josephzohn sa...

Idag får du vänta till imorgon .. kanske ännu längre!!
Det är ont om bönor!!