08 juni 2010

Rökpaus


hon har också gått över till farbrorn

14 kommentarer:

cyndi sa...

Nä, Mr J. Jag väntar på kaffet ;)

josephzohn sa...

Det är bra, lämna mig inte för han Sid, han har inte mer kaffe än vad jag har .. lite bilder på burkar? Vem vill ha det hahahahaha

cyndi sa...

Kaffetävling!! Ja :)

josephzohn sa...

Jag gör mitt yttersta, jag damsuger hela nätet varje dag :)

cyndi sa...

Fortsätt städa Mr J. Först arbete, sedan kaffe :)

josephzohn sa...

Känner nypressen ...

Barbro Binda sa...

Sorry, repris. Kom ihåg att mitt bildminne är extremt :-)

...tror jag flyttar till Farbror Sid...

josephzohn sa...

Ja men då har ju han Sid snott den från mig???
Bloody tjuv!!
Men den håller får dubbelvisning!!

cyndi sa...

Ta en repriskaffe också Mr J. Jag minns ändå inget. Eller vill inte minnas...

josephzohn sa...

Tack och dessutom hälsar kontrollanten att den bild icke har publicerats .. iaf inte med etiketten "rökpaus"??
Börjar det å svikta .. det berömda bildminnet?? :))

Barbro Binda sa...

Sviktar gör jag bara på trampolinen. Senast jag bildminns så var även den bilden etikettbytt. Hehehe!

josephzohn sa...

Kan så vara, jag minns ingenting!

cyndi sa...

Jag vill inte heller minnas. Hur skk jag göra då?

josephzohn sa...

Glömma att du inte minns!