08 juni 2010

Isfritt


***

22 kommentarer:

cyndi sa...

Vicken pyjamas HON har Mr J! Håller tätt liksom... Hur är det med dina gnisselbrallor och tätheten? Mina nallebrallor har en del revor, så det drar lite...

josephzohn sa...

Hon har badat i olja ...
Mina är det inget fel på!
Lite gnissel får man stå ut med!!

cyndi sa...

Jadå, jag står ut. Och gjuter olja på gnisslet. Ska inte BB va med och gnissla lite idag ;)

josephzohn sa...

Det bra gissla du på gnisslat.
Jag vet inte hon har kanske fullt upp ute på det däringa ansiktsburken!!

cyndi sa...

Ansiktsburk...näe...där gnisslar det nog riktigt förfärligt.

josephzohn sa...

Gnisslas och tisslas!!

Barbro Binda sa...

Dopp i grytan!
För även små ....... har stora ......

Barbro Binda sa...

Vill bara tillägga att vissa av oss har ett arbete att sköta, sorgligt men sant... :-(

josephzohn sa...

Men enligt alla undersökningar är ju våran BNP så dålig tack vare att alla som jobbar ansiktsburkar!!

cyndi sa...

Jag har två jobb att sköta, men ingen ansiktsburk...

josephzohn sa...

Ingen ansiktsburk hahahahahah .. hur var det dom sjöng dom som rullade .. "out of time"???

Barbro Binda sa...

Ansktsburken är ju för fasiken MER än heltid! Fullt upp!

josephzohn sa...

Ja och det var tydligen därför som det blev snötågkaos i vintras iaf enligt Banverket :))

Barbro Binda sa...

Ja, såg det igår.
Hon flackade konstant med blicken
under intervjun chefsmänniskan :-)

cyndi sa...

Retas Mr J för att jag inte har ansiktsburk??? VET Mr J vartförnånstans jag jobbar? Nä, jag tänkte väl det!Fnys!

josephzohn sa...

bb:
Jag såg det imorse och hon flackade fortfarande med blicken, men det är väl så på Banverket en massa flackande :)!

cy:
Jag retas inte jag bara narras i kanten.
Har inte den blekaste??
Kan det vara på SÄPO??

cyndi sa...

Nä, Mr J. På spåret!

josephzohn sa...

Rallare??

cyndi sa...

Hobo :)

josephzohn sa...

Hobo???????????

cyndi sa...

Jepp, jobbar på spåret ibland när det finns jobb...som en hobo. Annars sitter jag ju här och jobbar. Med Ø och Æ och sånt... Det är därför jag behöver ditt kaffe Mr J. Då blir det Ö och Ä av det hela :)

josephzohn sa...

Överrälsare??