26 januari 2010

Pucksvart


***

10 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Ja, det blir lite dragigt utan tak...

josephzohn sa...

Fast här känns golvdraget mer :)!!

Barbro Binda sa...

Då gäller det att knipa ihop så det inte blir korsdrag. För munnen kan jag OMÖJLIGT stänga.

josephzohn sa...

Nä och inte kan du hålla fingrarna i styr heller (tänker tangentbord :]).

Barbro Binda sa...

Nä, för jag har så jävla roligt att jag omöjligt kan hålla fingrarna borta! :-)

josephzohn sa...

Nej och det är ju det som omvärlden märker :))

Barbro Binda sa...

Omvärlden? Är dom här och läser ALLIHOP???

josephzohn sa...

Om du bara visste och inte bara det nu sitter det sju dreglande gubbar runt min lilla .. webbook och bara väntar på ditt svar och alla har dom bokat in sig på flyg till Umeå on lördag, du vet den där rafflande dagen :))
Där björkarna susa, där ska du oss alla tjusa!!

Barbro Binda sa...

Torka av skärmen, här kommer jag! Och snart NI! Hehehehe!!!
Jodå, välkomna till björksaftens rike. Här flödar det av både det ena och det andra. Med eller utan raffel i nätet. På LÖRDAG, då händer det! På LÖRDAG då vänder det! :-*

josephzohn sa...

Det räckte inte med att torka av, eller rättare sagt det gick inte, men nu är jag hemma och har bytt skärmdator, den lille ligger nu i kuvös .. f'låt diskmaskinen.
Men alla hälsade att dom ser framemot lördag .. av olika anledningar!!???