26 januari 2010

Hattrick


I förfallet bor skönheten ...

***

10 kommentarer:

Barbro Binda sa...

För tillfället bor skönheten i Norrland! Hahahahahahaha!!!

josephzohn sa...

Förfallet då???

Barbro Binda sa...

Det förefaller som om förfallet bor där också. Tillfälligt.

josephzohn sa...

Tillfälligt boende är ju iaf bättre än hemlös, om man nu inte som undertecknad gilla förfall .. hur blir det då??
Skitsamma alla fattar!! :))

Barbro Binda sa...

Jorå, alla fattar. Men förfallodagen? När inträffar DEN? Firar man den på nåt särskilt sätt?

josephzohn sa...

Förfallodagen??
Är inte det detsamma som ett brunt kuvert??
Är var det kuvös??

Barbro Binda sa...

På mina bruna kuvert är det aldrig kuvöser, bara fönster. Utan gardiner.

josephzohn sa...

Kuvös?
Skrev jag det??
Nu fattar inte ens jag vad jag menade om det nu var jag, kanske det var han Frisk??
Men för övrigt är vi överens, det behövs inga kuvöser till bruna kuvert dom klarar sig och överlever på någe mystiskt sätt helt utan kuvöser.
Utan Gardiner??
Hur hade det då gått för Charlie Norman om inte Gardiner funnits???

Barbro Binda sa...

Det vet du väl hur det gick för han Norman. Stendöd. Så Gardiner har faktiskt ingen betydelse.

josephzohn sa...

Exakt!
Varför ha gardiner.
Dom bara hänger ju där och man ska inte ha saker som hänger!
Det är ju som att kasta skridskosnören till svinen!!
Och så dör man av dom också, se på han Norman ...