28 januari 2010

Bakgårds-Anna


***

5 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Här kom jag att tänka på ben, Pappa Ben..."Först kommer Joe sen kommer Hoss, Adam och Pappa Beeen!" Alltså inte Flisas brorsa Ben, han blev väl inte pappa i DEN serien?

josephzohn sa...

Okej då är jag med då vet jag vilket ben jag ska stå på, det är värre för henne, BakgårdsAnna hon få la hänga kvar!!

Barbro Binda sa...

Krakel heter hon väl? Spektakel är jag själv.

Hm...du och jag associerar så symmetriskt och tidstypiskt...vilken årsmodell är han själv tro?

josephzohn sa...

Du spektakel?
Kan jag inte tänka mig, iaf inte på lördag eller ...
I så fall är det nog bar kläderna som är i fel skala -)

Men att hon heter Krakel det visste jag faktiskt inte ..

Hahahahahahaha nyfiken i två glasstrutar nu va :)))

Barbro Binda sa...

Hahaha på re själv du! :-)
Min nyfikenhet omfattar hela GB- koncernen. Mina två strutar täcker inte behovet. Bara BH:ns.

Meeen säääääj!!!