29 januari 2010

Bandbrud


***

6 kommentarer:

Barbro Binda sa...

DÄR kanske rullen skulle funka! Bildbeviset! :-)

josephzohn sa...

Rullen???
Är det jag eller du som ska bevisa något :)??

Barbro Binda sa...

På lördag ska både du och jag bevisa ett och annat...

HÄR handlar det om tapetrullen. :-)

josephzohn sa...

Tapetrullen!
Den har jag ju inget med att göra, den får han Edvard Derkert stå för själv, men det du kan göra är att sitta klistrad vid dein dazutapetdator för att se om jag kan fånga våden på bild :)))
Och om jag har bildbevisen på mitt så kräver jag bildbeviset på DIN LÖRDAG!!!

Barbro Binda sa...

Självklart kommer lördagsbeviset! Bara att hålla ögat öppet i rätt blogg.
Lycklig är jag, Gööööööran kommer....! :-)

josephzohn sa...

Okej.
Bara det är rätt Göran (!) och att han kommer vid rätt tillfälle!!