26 januari 2010

Nätraffel


***

8 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Snyggt så ini...jag svimmar nätstan...Så ska jag ha på lörda!

josephzohn sa...

Syns man finns man!!

Barbro Binda sa...

Jippi, jag finns!!! Jag syns jävligt bra, särskilt sett underifrån.
(Varför har du vänt på BILDEN?)

josephzohn sa...

Vänt på bilden?
Nu får du ge dig.
Vet du inte hur du ser ut heller??
Å andra sidan syns du ju inte förrän på lördag, när du krupit i raffelsättet!
Ett j*vla sätt förresten, varför bara på lördag??

Barbro Binda sa...

Inga problem! Jag kan raffelsätta veckans alla sju om det finns önskemål om detta. Alla vill ju synas, även JAG!

josephzohn sa...

Vi vill se alla dagar.
V vill se alla dagar.
Andra sidan är ni klara, jajamänsann fattas bara!!

Barbro Binda sa...

Andra sidan, fattas den? Då får du rita en ny. Eller ska JAG visa mig från en annan sida?

josephzohn sa...

Självklart, på lördag händer allt på en gång ...