26 januari 2010

Nystanrött


***

10 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Greppet är bra där! Skamgreppet!

josephzohn sa...

Ty tager man ett skamgrepp som man tror att man har rätt till och får nånting i handen som man inte vill ha.
Skummande av vrede tog jag min lilla yxa och ristade små märken på damerna här och var ...

Barbro Binda sa...

Hahaha, va???
Citerat? Egen erfarenhet? Eller vad?????

josephzohn sa...

Cornelis .. Minns inte vad sången heter, typ "Balladen om ..", men det var när han fick med sig två transor hem och ..
Vissa rubriker och rättegång blev det ..
Turalleri turallera vad du dansar bra, turalleri turarerej, vad du valsar bra ...

Barbro Binda sa...

Balladen om hurusom Don Quijote gick på en blåsning, just det. Dansar gör jag, men valsar mycket bättre! :-)

josephzohn sa...

Typ så ja.
Inte dansar jag vals nej det passar ej alls ... oj förlåt det var väl en annan trubadur det :)

Barbro Binda sa...

Taube känns det som, Nudistpolka..? Men dansa på du bara du inte visar stringen.

josephzohn sa...

Det är stringt förbjudet att visa stringen på krogen ... så den risken är liten, men Taube, Nudistpolka och skamgrepp vad är det här för blogg egentligen, vem ansvarar??

Barbro Binda sa...

Det är HEMSKT! Jag har anmält hela härligheten!

josephzohn sa...

Bra.
Jag skriver på om det behövs!
Karantän, kapitän eller kuvös, men nåt straff måste det bli