28 maj 2010

Rökpaus


***

20 kommentarer:

cyndi sa...

OK, jag SKA börja röka. Måste bedöva mej med nåt Mr J. Det kanske räcker med såna där lila långkalsonger...

josephzohn sa...

Lila långkalsonger räcker långt!!

Barbro Binda sa...

Å gårdjes!!! Den bilden är jävligt JAG. Stolarna stämmer inte...och några smågrejor(hm), men annars är den JAG :-)

josephzohn sa...

Ja den kom via stupröret imorse med morse ...

Barbro Binda sa...

-... .-.. . ...- -.. ..- --. .-.. .- -..?

josephzohn sa...

Morse funkade inte bara imorse det funkade nu också??

cyndi sa...

Jag fattar inte :-(
Är det NÅN som kan trösta mej lite?
En rökpuff, en långkalsong, en kopp med nåt i, en trollslända, men inte i MORSE utan NU!

josephzohn sa...

Ring Röda Morset!!

cyndi sa...

De e säkert stängt på fredagar :-(

Barbro Binda sa...

Så bra! Kan du svara på frågan nu då?

cyndi: Våtts dö ploblem? Ar jo säd?

josephzohn sa...

cyndi:
Tänkte inte på det .. stå ut, stå ut!!

bb:
Nej!

Barbro Binda sa...

Morsning!
Du kan inte svara, för att nån har bundit fast dina händer?

cyndi sa...

BB: Jäs :-(

Barbro Binda sa...

cyndi: Vaj?

cyndi sa...

BB: Löv!

Mr J: Behöver kaffe!

Barbro Binda sa...

cyndi: Do ju vånt to rajt öbaut it in maj mäjlbåx?

cyndi sa...

BB: Ju vill mejbi dai baj shåck år samsing...

Barbro Binda sa...

cyndi: Traj mi!
barbro.norman@ub.umu.se

C sa...

BB: Tack...jag är rörd. Eller bara känslig ;-)

Mr J: Tack för rökridåer att gömma sej bakom. Ibland behöver man bara gömma sej långt borta...

josephzohn sa...

c:
Det ser du att det är bättre med en rökpaus än morgonkaffe :))