26 maj 2010

Rökpaus


***

14 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Jisses, jag trodde det var Thore Skogman!

josephzohn sa...

Kan vara en avlägsen syster, eller hon den där fransyskan .. Vanessa??

Barbro Binda sa...

Hon från paradiset?

josephzohn sa...

Exakt kan det vara hon??

Barbro Binda sa...

Ganska säkert, men om Thore varit framme vet jag inte. Kunde han franska?

josephzohn sa...

Och varför skulle han behöva kunna franska??

Barbro Binda sa...

Hur skulle han annars få ligga?

josephzohn sa...

Hahhahaahaha vi snackar Thore Skogman!!
Det räckte med att han visade sig i typ Paris så var ligget raggat!
För helvete vet du inte hur stor Thore var där??
Han gick under öknamnet Sthore Skogman :))

Barbro Binda sa...

Hahahahahahahahaha...snörvel...hahaha...jag kan inte sluta skratta!!! :-D

DÅ förstår jag varför han flåsade så ofta! :-)

josephzohn sa...

Ramtickaticka ..
Så du trodde att Fröknarna runt Fryken var de enda ...

Barbro Binda sa...

...dodidodidej...

Tänk vad man kan missta sig, borde jag ha räknat ut. I dom lugnaste storfiskarna...

josephzohn sa...

Ja men visst och du kan ju bara tänka dig vilken typ av medicin (!) han pillrade i sig!!

Barbro Binda sa...

Kronor en, kronor två, ja fy fan vad det ska ha kostat!

josephzohn sa...

Han dog utfattig!!