21 maj 2010

Rökpaus


***

11 kommentarer:

cyndi sa...

Var har hon gömt kaffet tro?

josephzohn sa...

Haha det kan man ju fundera över!!

Gick det lättare att komma in på sidan idag??
Jag tog bort en del grejer i högerspalten!!

Barbro Binda sa...

Så snyggt, så snyggt!!!

josephzohn sa...

Så snygg att jag önskar Cyndi en lättare sidingång!!??

Barbro Binda sa...

Hon hittar nog, hon gillar labyrinter.

josephzohn sa...

Bra då är jag lugn!

cyndi sa...

Jag hittar alltid det jag vill :-)
Och den här sidoingången funkade ju MYCKET bättre. Datorn fräste inte ens litegrann när jag öppnade dörren in till Mr Js lilla rökstuga. Perfekt! TACK :-) Då vågar jag ju titta in oftare...host, host. Ska nog måla en tekopp nu. Vill Mr J ha? BB?

josephzohn sa...

Kanon, tog bort en del grejer i högerspalten som jag ändå inte fattar nyttan av :)

Tekopp ..??

cyndi sa...

Ja, en kopp. Med te i. Målad. Oftas flygande. Men jag vet ju inte var din postlåda bor... Dom finns inte på internätet mina tekoppar.

josephzohn sa...

Brahegatan 4
114 37 Stockholm ...???

Barbro Binda sa...

Hahaha, jag vill också ha tekopp!!!

Skicka, skicka!

Törnskatevägen 40
906 51 Umeå

(Binda bör bytas mot Norman, annars skrattar brevbäraren på ett konstigt sätt)