24 maj 2010

Morgonkaffe


***

18 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Men här var det trivsamt! Jätteläckert! Gillar trollsländan :-)

josephzohn sa...

Trollsländan .. såg inte jag för alla träden!!
Här trivs man!!

Barbro Binda sa...

I som här träden in...

josephzohn sa...

.. förgrenen eder!!

Barbro Binda sa...

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Nu fick jag andnöd! :-D
Aj löööv jo!

josephzohn sa...

Ta inte i så att du lövspricker!!!

Barbro Binda sa...

Så sprack zarathustra!

josephzohn sa...

Hade jag ingen aning om :))

Barbro Binda sa...

Jo, mitt i tu! Så han blev både Zara och thustru till sig själv. Praktiskt!

josephzohn sa...

Svarta och röda Dahlior??

Barbro Binda sa...

..Hm...pratar vi film nu?

josephzohn sa...

Engelsk deckarserie på fyran, typ Travis!!!

Barbro Binda sa...

Jag tänkte filmad bok av Ellroy, Den svarta dahlian...Scarlett var med där tror jag...

josephzohn sa...

O fy fan en itusågad Scarlett, kan inte bli värre :))!!

Barbro Binda sa...

Gaffa!!!

josephzohn sa...

Ska va det då ...

cyndi sa...

Här var det kaffekalas :-) Sitter ni alltid här och babblar BB och Mr J? Ni har verkligen ett stort naturintresse gemensamt.

Tekoppar ska målas. Ska det vara en trollslända till?

josephzohn sa...

Här har det varit kalas länge nu och det var ju kul att du hittade hit, du som gillar morgonkaffe!!

Trollslända??
Dammsugare har jag hört talas om men trollsländor??
Vad är det för kaka??