18 maj 2010

Morgonkaffe


***

10 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Jättekoppen Orvar...

josephzohn sa...

Snacka om att bada i kaffe ...

Barbro Binda sa...

Moccaskorna har hon påsse!

josephzohn sa...

Hon badar alltid svart!!

Barbro Binda sa...

Inget trams, rakt ner bara!

josephzohn sa...

Inget trams hon sumpar inga chanser!

cyndi sa...

Oj...trodde att jag skulle få kaffe!
När du har druckit upp henne så kan du hälla i kaffe till mej tack :-)

Å du, Mr J, det funkar skitdåligt at gå in på din sida. Är det bara jag...eller är det fel nånstans? (Eller är det bara för rökigt?)

josephzohn sa...

Brygger nytt direkt!

Om du använder dig av IE så är det tungt.
Kör du Firefox så ska det funka betydligt bättre.
IE är kass!!

cyndi sa...

Din förklaring är kass Mr J.
Eh...
Firefox...betyder eldräv va?!
Men...varför tar det så lång tid och datorn låter högt och ibland måste jag starta om den. Bara här liksom? Fattar du?
Airwolf

josephzohn sa...

Jag är KASS, jag vet det, men jag lever gott ändå :))

Men jag vet faktiskt inte vad det beror på??
Men ja har testat med IE på mina andra datorer och då suger det ...
Sen beror det ju på om du kör senaste och om den är uppdaterad??

Funkar det inte får jag väl skicka inläggen som vykort!!

Men med Eldräven och Safari går det så bra att urmakaren inte hinner med!!