18 april 2010

Rökpaus


***

9 kommentarer:

Barbro Binda sa...

...hm, två rökrutor att välja på...ska jag ta Bobrutan...

josephzohn sa...

En gång Bob alltid Bob!!

Barbro Binda sa...

Syltar och saftar vi här?

josephzohn sa...

Jag vet inte?
Hur ska jag veta vad ni gör där??

Barbro Binda sa...

Ser du inte genom röret? Jag ser ALLT du gör...

josephzohn sa...

Bra då vet du att inte jag syltar och saftar i alla fall ...
Vad tror du om den senaste modellen??
Snart klar :))

Barbro Binda sa...

Ja...nu tittar jag ju mest på dig förstås...men färgen längst ner, där på framsidan, har du lyckats väldigt bra med. Taket är också helt perfekt :-)

Har rörposten landat hos dig?

josephzohn sa...

Rörposten har landat och jag ska kolla in lite notgrannare när tid finnes.

josephzohn sa...

Ännu ett bevis på att stupröret är böjt .. den senaste är helt färglös :)))