27 april 2010

MM


***

11 kommentarer:

Barbro Binda sa...

...nää, är du helt säker? Inte speciellt likt tycker jag.

josephzohn sa...

Nej kanske inte men vem är det då??

Barbro Binda sa...

...Scarlet..?

josephzohn sa...

Nej, nej, nej ...

Barbro Binda sa...

Förlåt, jag skall icke häda!
Kanske Duffy...Mercy, har du hört den? Grym!!!

josephzohn sa...

Tack.
Nej!
Får Spotifaja!!

josephzohn sa...

Duffy, Mercy med inledning typ Stand by Me :))

Barbro Binda sa...

Ja, typ :-)
Bra låt och snygg sångerska!

josephzohn sa...

FaVan jag har nog fel version av Spottet, jag ser ingenting .. bara hör .. men nu är det fotboll .. så lyssnandet på heltid får bli imorgon!!

Barbro Binda sa...

Längta till i morgon, hon är jättesnygg!
Nu ska jag göra självmål på kudden. Nattinatti! :-)

josephzohn sa...

Kudden nu??
Klockan är ju nyss 13:00???