27 april 2010

Morgonkaffe


***

19 kommentarer:

Summerwheels sa...

har den blandningen nåt namn?
;)

Morsning korsning

josephzohn sa...

"Kaffe Cuculus Cano(n)rus Sunrise"

Morgonskål Tamefan!!

Barbro Binda sa...

Om man inte visste, skulle man kunna tro att det var någons gamla löständer i ölglaset...

josephzohn sa...

Kan vara Sundhs eller Tedenbys??

Barbro Binda sa...

Ska jag gissa på utslagna hockeytänder här?

josephzohn sa...

Som dom lagt i glasen och hoppas på att dom blir en guldtia!!

Barbro Binda sa...

Men tji fick dom! En sur citron blev det!

josephzohn sa...

Nja snarare en guldmedalj!!!

Barbro Binda sa...

Det där borde jag ha förstått, så matad med hockey som jag har blivit :-)

josephzohn sa...

Stångad av en matadåre!!

Barbro Binda sa...

Trevligt stångad, om man nu kan bli det :-)

Anonym sa...

Oj...Mr J...vilket kaffe...raaap!

josephzohn sa...

bb:
I Stånga kan men det!

annanyman:
Det guldrapet är vi värda!!
Raap!!

cyndi sa...

Hick...det var ju jag som rapade...rrrrrrrrp...MÅSTE det ligga en citronbit i kaffet? Fruktsmaken sitter kvar i flera dar liksom...
Mer kaffe Mr J. Utan citron!

josephzohn sa...

Citron??
Jag trodde det var guldmedaljen.
Frukt och grönt ska man undvika vänligt men bestämt ...
Jag lovar "aldrig mera krig" och aldrig mera frukt i kaffet!!

cyndi sa...

Vicken jävla GULDMEDALJ???
Fattar inte det där guldsnacket Mr J. På bilden finns ju bara kaffe, med och utan citron, och en trasa att torka bordet med vid eventuell spillning. Jag måste ha missat nåt viktigt...

josephzohn sa...

Om du missat att vi (HV71) tog guld då har du missat det bästa!Men jag lovar att aldrig mer ha en bild där det är en citron i kaffet :)))
ALDRIG!!!

cyndi sa...

Bra...för man blir verkligen...raap...sur liksom.
En vän från längesen lärde mej hur viktigt det var med Huskvarna Vättestad. Han kunde inte säga torsdag. Han sa tossda.
Gör du det också Mr J?
Så, nu kan du torka upp lite här :-)

josephzohn sa...

Den vännen ska du vara rädd om ...
Tokka upp?
Jag?
Moi??