12 april 2010

Rökpaus


***

8 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Är Jonny Lågan i farten nu igen?

Är det vårtor eller piercingar... jävligt nära ögat är det i alla fall...

josephzohn sa...

Vårtor eller piercingar?
Svårt att se, men nog ser det ut som piercingar :)
Sen ser det ut som hon är en tatto på långfingret!!??

Barbro Binda sa...

Jag har en i näsan, inte vårta.
Vårtorna har jag på lämpliga ställen.

Hon fingervisar sin tatto. En ORM!!!

josephzohn sa...

Det är ju själva f*n att man hat ormskräck :))

Barbro Binda sa...

Du kanske får träna på hennes, den lever nog inte...NOG inte :-)

josephzohn sa...

På vissa saker vägrar jag träna, finner ingen anledning, jag och min ormskräck har levt lyckliga med varandra under många år och det tänker vi fortsätta med!!

Barbro Binda sa...

Då lämnar vi det och slingrar vidare :-)

josephzohn sa...

Tssss tsssssss