20 april 2010

Morgonkaffe


***

9 kommentarer:

Summerwheels sa...

Tar en kopp jag med o säger go morgon!

cyndi sa...

Tack för kaffet :-) Äntligen, efter alla rökpauser. Är du en vulkan Mr J?

josephzohn sa...

sw:
Vassego och god hela dagen!!

cyndi:
Vassego!
Vulkan moi??
Nej det lavar jag att jag inte är!!
Men ett och annat utbrott ...

Barbro Binda sa...

Varför har du lagt lavan på hennes axel?

josephzohn sa...

Lavan??
Jag trodde det var alger och hon svarade algerbra!!

Barbro Binda sa...

Hon ser inte ut som en algerier, men jag kanske har fördomar. Inte bra!

josephzohn sa...

Man har väl inte fördomar bara för att man tror att dom som är bra på alger kommer från alger i ett!!

Barbro Binda sa...

Hahahahaha, jag kommer inte på nåt!
Är du säker på att det är alger? Kan vara spenat...

josephzohn sa...

Spenat är det inte spenaten skymmer allt vesentligt .. men här ser man ju kopp och kropp!!
Nej det måste vara alger!!