10 september 2010

Rökpaus


***

10 kommentarer:

cyndi sa...

Fredagsblues?

Barbro Binda sa...

Isen ligger spegelblank. Det blå laget leder med 2-0 i paus. Men det röda laget kommer yen...

josephzohn sa...

cy:
Fredagsinsug med fredagsblås!

bb:
Blåa?
Röda?
Det finns bara ett lag på isen och dom är gula!!

cyndi sa...

Men Mr J...ETT lag?! Så Gula Laget vinner alltid eller?
Äh...jag bjuder...laget runt. Vad vill du ha BB, blå eller röd dricka? Mr J, du tar en kopp kaffe så du piggnar till. Ett lag...tssss.

josephzohn sa...

Ett lag på banan, det det finns bara ett lag på banan .. kaffe .. det behöver jag idag :)!
Och en siesta!!

Barbro Binda sa...

Men snälla du, nog vet jag att det bara finns ETT lag! Japaner är gula, det var bara den röda badkappan som förvirrade. Dom kommer yen, helt säkert! :-)

Anonym sa...

Ett noll till dom gula. Gäsp! Blås lite liv i den här fredan nu Mr J!

josephzohn sa...

bb:
Den röda badkappan?
Vad har den med en issport att göra??

annanyman:
Jag gjorde mitt bästa men hur jag än slet så blev den till lördag och idag går di gule på is igen .. och nog ska vi orka med att göra mer än ett mål på gurkorna!

CyndiAnnaN sa...

Is...här är det regn. Och vi hejar på dom svartvita 97:orna soms pelar mot Vikingar. Det är annat än motståndargurkor det Mr J ;)

josephzohn sa...

Man ska alltid hålla mer på 97:or det är ju framtiden det ... :)