01 september 2010

Isfritt



***

11 kommentarer:

cyndi sa...

Jag ser det flygande tefatat Mr J...vilket påminner mej om...måste hitta adressen bara ;)

Barbro Binda sa...

Överskjutande blopp...blopp...blopp..

josephzohn sa...

cy:
Tefatet?
Adressen??
Kolla i Vårdguiden!

bb:
plopp, plopp, plopp när badsuget trycker på!

cyndi sa...

Är du inspärrad Mr J?
Och dom kallar det vård va?
Eh...

josephzohn sa...

Nja nu tänkte jag närmaste på dig .. :)
Jag är viktlös, varm och full av energi!!

cyndi sa...

Har inte klurat ut vilken vård jag behöver. Lite hårvård, det vet jag och så fotvård förstås...men sen...jag har feldoserat så det är svårvårdat serru!

Har du nån bra vårdare?

josephzohn sa...

Ingen bra vårdare men jag hade en bra vårdag!

Barbro Binda sa...

Plopp intager man när sötsuget sätter in. Vad som används att trycka på i badet kan väl bara vara den lilla, gula ankan..?

josephzohn sa...

Den lilla gula vet jag inte så mycket om, däremot vet jag att en propp kan vara när man vill stoppa badsuget :)
propp, propp, propp ...

Barbro Binda sa...

Eller så kan man åka på en, och då menar jag inte ankan :-)

josephzohn sa...

Här var det inga syftningsfel inte!