07 september 2010

Hedda


***

11 kommentarer:

cyndi sa...

Hedda är väldigt fin i håret så här på morronen. Hon måste ha fått både kaffe och annat så nöjd som hon ser ut.

Barbro Binda sa...

Behöver inte korrigeras, helt perfekt!

josephzohn sa...

cy:
Hon använder Hedd&Shoulders ...

bb:
Är du nöjd med sinusskalan så är jag det!!

cyndi sa...

Hon har fått axelmassage alltså...ahaaaaa :-)

josephzohn sa...

Nu äru me!!

cyndi sa...

Var var jag förut då Mr J? Mittemot?
Väck Lucia nu :)

josephzohn sa...

Jag vet inte var du var, men med varu inte!!
Lucia??

Barbro Binda sa...

Är kurvorna vågade är vi alltid nöjda, och överens. :-)

josephzohn sa...

JAPP!!

cyndi sa...

Ja, så att vi kan lussa!
Jag har redan korkat upp ju!
Glögg och skinksmörgås :-)
BB har tomtemössan på sned tror jag!

josephzohn sa...

Glögg och skinkmacka, känns mer som Annandagsbandy :)!