07 september 2010

Pågens


***

12 kommentarer:

cyndi sa...

Vad funderar dom på? Tycker den ena flinar lite åt han som läser läxan!

Barbro Binda sa...

KorRUMPerad, är det ett muttbrott?

josephzohn sa...

cy:
Jag tycker dom ser ut att njuta båda två och jag förstår dom.

bb:
Ko-rum-pa ko-rum-pa det är vals det!!
Mutbrott?
Spelar roll, då gör man ju bara ett MUT-avdrag!

cyndi sa...

Jag menade GÖR läxan förstås. Fick dom bakläxa båda två tror du Mr J?

josephzohn sa...

Bakläxa .. nu snackar vi bröd, bröderna Bröd

cyndi sa...

Är dom bagare alltså?
Det kasnke blir lussebullar :)

josephzohn sa...

Nja jag är skeptisk, dom brukar mest bara dega omkring, får aldrig något ur ugnarna!!

Barbro Binda sa...

Bestäm dig nu, dansar vi eller spelar vi rollspel!

..men OM man gör MUT-avdrag, ingår fallskärm eller är det parasoll som gäller?

cyndi sa...

Jag tycker fallskärm!
Men jag gillar lussebullar också ;-)Och jag kan inte dansa, bara danska!

josephzohn sa...

Då tycker jag att vi danskar!

Bruno Beige sa...

OMG!

josephzohn sa...

Så sa Robert Lind i Kramfors också!!