07 februari 2010

Scarlett


***

8 kommentarer:

Summerwheels sa...

Den var nästan lite "Scary" såhär på söndagseftermiddagen...

josephzohn sa...

Då kan du ju bara hur den var imorse när jag laddade upp den :))

Barbro Binda sa...

En aning Twiggylik...

josephzohn sa...

Är hon död??
Nej den var dålig f'låt, ta bort den :))

Barbro Binda sa...

Ville bara kolla om du skulle ta den...Uselt ja, lika uselt som mina portföljkunskaper. Det står 1-1 just nu :-)

josephzohn sa...

Fast du hade ju egentligen inte helt fel för när en bandyintresserad dam bär en bandyportfölj får man gärna kalla den för bandybägg, i det här fallet (bilden som bara vi sett) så är det dock uppenbart att hon köper ut hanses bandyportföljssprit :))

Barbro Binda sa...

Så jag leder med 1 1/2 - 1 nu då? Eller ligger jag under? Bestäm du, din snuskhummer :-)

josephzohn sa...

Du leder!!
Hur många gånger måste jag skriva det det??
Jag är dagens stora förlusträka!!