25 februari 2010

Sommarsvart


***

14 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Å jävvlar vilken stor fästing hon har på fingret!!!

josephzohn sa...

Ring Anticimex!!

Barbro Binda sa...

Ring Antiklimax!!

josephzohn sa...

Ring Antiklimatet

Barbro Binda sa...

Ring Antiklimakteriet!!

josephzohn sa...

Ring Antilimakteriet!

Barbro Binda sa...

Nä, vad ska jag DÅ använda på jobbet?

josephzohn sa...

Fantasi ...

Barbro Binda sa...

Å limma med? Jag får TÄNKA ihop pappren, det funkar om man tror stenhårt.

josephzohn sa...

Tror jag det!
Jag tänkte dock limma på henne :)!!

Barbro Binda sa...

Tro stenhårt, då funkar det :-)

josephzohn sa...

Eller så kör jag med "Kônrads kalasklister" och då lär hon sitta fast vid min sida, en sida jag önskar att hon finge gå ...

Barbro Binda sa...

...i en allé när mörkret faller på :-)

josephzohn sa...

Te dans med ..