26 februari 2010

Raffel


***

10 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Tog en stund innan jag fattade hur många som är inblandade här...trevlig bröstkaramell!

josephzohn sa...

Trevlig var ordet, vilket inte gäller alla bröstkarameller!!

Barbro Binda sa...

Inte alla???

josephzohn sa...

Nej för bröstkarameller kan också vara hockeytacklingar och jag minns en del sådana som inte var så trevliga :))

Barbro Binda sa...

Åhå, jag förstår. Är inte insatt i osportsliga sportsliga sammanhang.

josephzohn sa...

Då har du missat en massa rafflande stunder :))

Barbro Binda sa...

Tror jag inte. Jag har använt tiden till andra rafflande stunder, så jag har inte missat nåt :-)

josephzohn sa...

Alla väljer sitt eget raffel :)!

Barbro Binda sa...

Rätt rafflat Josephzohnski! :-)

josephzohn sa...

Rätt räfflat sa skidåkaren, rätt rafflat sa Josephzohnski!!