25 februari 2010

Ava


***

10 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Ack som ett fjun så lätt...

Men vad är det på väggen? Bananer?

josephzohn sa...

Fjäderbananen sälj billigt idag 9.90/kg

Barbro Binda sa...

Köper jag bara om den är skalenlig.

josephzohn sa...

Vet inte om den är skalenlig men skalbar är den det vet jag!!

Barbro Binda sa...

Bar blir den först när man skalat den. Bar skall man stå i.

josephzohn sa...

Men om den är i rätt .. ja du vet, då blir det en skalbar!!

Barbro Binda sa...

Absolut, men då kan inte JAG stå i den!

josephzohn sa...

Då ställer vi Ava där hon är aldrig avigt inställd till bararbete!

Barbro Binda sa...

Jag är bara avigt inställd till arbete rent generellt.

josephzohn sa...

Men det är nåt du får räta ut med ditt eget samvete, det lägger jag mig inte i!!