01 februari 2010

Morgonkaffe


***

8 kommentarer:

Anonym sa...

Varmt tack! Satt fint idag :)

Barbro Binda sa...

Andra koppen, om jag inte missminner mina ögon. :-)

josephzohn sa...

red:
Kallt ute men varmt i sinnet!

bb:
Har hon vatt med förr?
Heter hon Alzheimer???
Men om så är fallet och hon inte ramlat ner, vissa får vara med flera gånger ...

Summerwheels sa...

Fick bli kopp efter lunchen nu istället... får väl skylla på att man försov sig ,)

Barbro Binda sa...

...undrar hur många gånger till jag får vara med...eller är det här sista?

josephzohn sa...

sw:
Enligt min humbla mening så känns det helt okej att du tar ditt kaffe till lunch istället, och enligt välunderrättad källor så är hon en jäkel på att hålla kaffet varmt!!

bb:
Så länge du har klackarna i taket och ja du vet .. så får du vara med :)!!

cyndi sa...

F-n, J. Det är mitt i vintern. Ge henne en filt eller ännu bättre: ett par långkalsonger. På nåt sätt så kommer kaffet i skymundan fast det s a s står i förgrunden, så man fryser istället för att bli varm, eller hur känner J och J:s läsare det?

josephzohn sa...

Jag tycker hon ser att ha det gôtt!!
Rummet är ju uppvärmt och ...