07 oktober 2010

Rökpaus


***

11 kommentarer:

cyndi sa...

Öppna dörren också...för lite ljus!

Barbro Binda sa...

Snyggt, och om inte DETTA är en rökruta så heter inte glöggen Blossa!

josephzohn sa...

cy:
Men det är mörkret som gör röken så vacker eller ...??

bb
Och heter inte glöggen Blossa då finns det inget som heter jul!

Barbro Binda sa...

För mig får gärna julen passera förbi, bara jag har nära till staken och får nafsa lite på skinkan så är jag nöjd.

cyndi sa...

Släpp in lucia för tusan Mr J! BB behöver lite stämning ju!

josephzohn sa...

bb:
Det lär den ju göra vare sig du eller jag gillar den :)
Får jag bara min dagliga snaps så är jag nöjd, sen skiter jag i om det är julsnaps!!

cy:
Lucia??
Hon har väl ingen stake??

cyndi sa...

Joho!!!

Barbro Binda sa...

Överens, skål tamefan!

josephzohn sa...

cy:
Jag menar klart och tydligt och vill inte ha någon diskussion att det är tärnorna som har stake, Lucia håller bara ihop sina händer och litar på att dom (tärnorna) lyckas tända på utan hennes hjälp!

Skål Tamefan.

Ooops tänkte inte på det, du kanske tänker på transernas ... han har ju självklart stake, men det är ju en annan historia ..

bb:
Som vanligt då :)!

cyndi sa...

De e lugnt Mr J. Jag är tärna :)

josephzohn sa...

Apuh ...