07 oktober 2010

Morgonkaffe


***

9 kommentarer:

cyndi sa...

Vem satte på kaffet Mr J...?

Jag väntar nog i hallen tills det har svalnat lite!!!

Barbro Binda sa...

Jag tog mig för pannan och ... skrev: GASSPIS.

josephzohn sa...

cy/bb:
Då blir det trång för det är just i hallen som hon håller på .. det är just i hallen vi har våran gasspis .. eller som vi brukar kalla den GÄSSpis

cyndi sa...

Stå i hallen och håll i pannan ni, så väntar jag i finrummet. Blir det kakor också?

josephzohn sa...

Självklart det blir Drömmar!!

cyndi sa...

Fan vad trött jag blev...zzzz

josephzohn sa...

Zzzzzzzzov Gott!!
Dröm vackra drömmar ...

cyndi sa...

Nu väntar jag på halvfemkaffet. Kokar hon på sumpen tro...
Står ni kvar i hallen fortfarande?

josephzohn sa...

cy:
Titta en gång till på bilden.
Står hon?

Sen tror jag mer att hon kokar på rumpen :)!