05 oktober 2010

Hejarklack


***

10 kommentarer:

cyndi sa...

Raggarsockor är skönare Mr J. Mycket skönare. Repar inte golvet heller!

Barbro Binda sa...

Har dom sorg i bandylägret...?

josephzohn sa...

cy:
Raggsockor är att föredra men alla har inte en farmor eller mormor eller ..

bb:
Sorg??

cyndi sa...

Kan inte Mr J sticka själv? Mina är från det vinterkalla 1980-talet! Och raggarsockor låter roligare, fast raggar gör man bäst i dom tunnare varianterna. Som inte lämpar sej för bandy. Hänger Mr J med?

josephzohn sa...

Hänger med på vad??

Barbro Binda sa...

Ja, di är så svartbenta. Då är di alltså på svartklubben och firar segern..?

cyndi sa...

Raggarfest :-)
Man får visa vaderna!

josephzohn sa...

bb:
Di är det och di kom dit i den svarta Cadillacen ...

cy:
??
Jag har aldrig varit på någon raggarfest .. jag visste inte att man fick det där??

cyndi sa...

Vad?
Eh...nä, det har inte jag heller...men jag är ganska raggig.

josephzohn sa...

Jag är ganska ruggig, finns det ruggarfester??