16 mars 2010

Restaurangraffel


***

14 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Oj, har visningen redan börjat! Jag hann knappt se nånting...

josephzohn sa...

Men jag känner att jag hann att se tillräckligt!!

Barbro Binda sa...

Det är ju det viktigaste, jag tittar på mig själv en stund så blir jag också nöjd.

josephzohn sa...

Du ser ...

Barbro Binda sa...

...och du slipper :-)

josephzohn sa...

Tack, jag bara älskar demokrati!!

Barbro Binda sa...

Praktiskt är det också, inget tjafs!

josephzohn sa...

Precis, se på Iran, se på Kina, se på Nordkorea, inget tjafs, tjafsar nån .. tjoff, tjoff, tjoff ... precis som under franska revolutionen .. tjoff, tjoff, tjoff ....

Barbro Binda sa...

...som limpskivor, å Pågens är MYCKET bättre!

josephzohn sa...

Pågens giljotinskurna .. en höjdare!!
Vackert skurna, god i blodsmaken ...

Barbro Binda sa...

...bilan går sjung hoppfadefrallan...

josephzohn sa...

Bilan går men bilen den står stilla !!

Barbro Binda sa...

Huvudsakerna är att man får tårta på tårta till kaffet!

josephzohn sa...

Och att skinkorna inte påminner en om aladåber ...