16 mars 2010

Nystanrött


By á bladet expanderar ...

***

14 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Hon fryser inte för hon är i DEN åldern.

josephzohn sa...

Men han då??
Varför alla hattar??

Barbro Binda sa...

Han är den ende reportern så han byter till passande huvudsak vid varje intervjutillfälle.

josephzohn sa...

Rena rama Wallraffaren och det utan väggar (!)???

Barbro Binda sa...

Vägglöst land för herr Wall och tant Raffa.

josephzohn sa...

Så får den heta, jag söker pengar imorgon, hon kan inte säga nej ...

Barbro Binda sa...

Ska det skrivas bok eller filmmanus på detta, tänker han?

josephzohn sa...

Först bok (en inbunden variant) sen filmmanus som blir till en film .. Oscar here we come!!

Barbro Binda sa...

Du skriver bok, jag binder, du skriver filmmanus, jag spelar tant Raffa...eller får jag bara rojalittis å kanske en skymt av Oscar?

josephzohn sa...

Vi följer din nystanröda linje, jag har redan bok(at) in ett möte med Adamsson ... sen rullar det på ...

Barbro Binda sa...

Inbokad Adamsson, perfekt! Sen går det som tåget!

josephzohn sa...

Hörde jag som på räls ...???

Barbro Binda sa...

Självklart som spad! Nåt annat gäller icke när eliten agerar! :-)

josephzohn sa...

VMS Elit .. snart börjar speddvajen!!