28 mars 2010

Byrådirektör


***

11 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Tanten på kanten i repris...jag minns gubben... :-)

josephzohn sa...

Vafalls, det gör inte jag ..

josephzohn sa...

Gjorde en snabbkoll, men inte har hon varit med förr??

Barbro Binda sa...

Jodå, du associerade gubben till nån jag inte kopplade. Min hjärna minns alla VIKTIGA saker! :-)

Barbro Binda sa...

Jag VET att det är samma! Ger mig inte en tumme!

josephzohn sa...

Varsegod och gå igenom alla bilder duuuuuuu ...

Barbro Binda sa...

Björkbönor ger sig aldrig! :-)

6 februari Dorian

josephzohn sa...

Hahahahhahahahahhahahaa
Men då var hon ju Dorian och hemmafru, nu har hon ju avancerat till byrådirektör??
Och är det verkligen samegubben:))))???

Barbro Binda sa...

Okej att hon har börjat jobba... och samegubben Enok Nitti är det. Står på prislappen på baksidan.

josephzohn sa...

Gamle Enok :)

Barbro Binda sa...

Å inte ett öga var torrt, för längesen :-)