29 december 2010

Morgonkaffe


***

9 kommentarer:

cyndi sa...

...ja, eller morronfrisyr Mr J! Dubbel morgonfrisyr och en stirrande kopp! Då blir man pigg :-)

josephzohn sa...

Själv skulle jag nog mer uttrycka mig fiskigt .. piggvar, pigg igår, men idag hjälper inte ens kaffi!!

Barbro Binda sa...

Jag ser dubbelt...fattar inte kopplingen...

josephzohn sa...

Inte jag heller!
Finns den??

Barbro Binda sa...

Vi får ta det sen, mellan fyra ögon...

josephzohn sa...

.. och två öron eller tre om hon Cyndi vill va me, men då blir det ju sex ögon??

Barbro Binda sa...

Är vi enörade alla tre? Eller har dövörat slagit till? Men sexiga ögon är härligt...

josephzohn sa...

Jag tänkte kopparna öron??
Då blir det väl två eller tre eller ...

Barbro Binda sa...

Ja, mycket ska man höra innan...

...fast nu är det så rörigt att jag helt tappat räkningen från både ögon -och öronkliniken!