20 december 2010

Morgonkaffe


***

10 kommentarer:

cyndi sa...

TACK för måndamorronkaffe Mr J!

Varför har hon min kopp på huvudet?

josephzohn sa...

Jag vet inte jag kan väl inte veta varför du lånar ut din kaffekopp??

cyndi sa...

TEkopp Mr J!
Kaffekoppen hängde jag ju upp på kroken!

josephzohn sa...

Nu kopplar jag inget???

cyndi sa...

Koppla av du Mr J!

josephzohn sa...

Okej jag kopplar av och hänger och dinglar lite i koppörat!!

Barbro Binda sa...

Med DEN hatten hamnar vem som helst i tvångströja...

josephzohn sa...

Hörde just att handbollsdamerna var glad att dom inte vann guld, för då hade dom varit tvungna att bära ...

Barbro Binda sa...

Skulle omedelbart sluta hatta med handboll om risken fanns för en sån...

josephzohn sa...

Det är rätt, man får inte hatta med sina åsikter.