25 augusti 2010

Rökpaus


***

14 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Hon virkar inte glad idag, trots att hon har blommor i sitt hår. Som bara jag kan se.

cyndi sa...

Var det virkat...trodde det var ormskinn jag. jag tror hon har blommorna innanför håret liksom. Men vad gör BB DÄR!?

josephzohn sa...

mina damer:
Nu får ni fortsätta utan mig för idag hänger jag liksom inte riktig med vad ni snackar om???

cyndi sa...

Inte jag heller :-)

Men jag kom inte in på min egen ordspalt så jag sprider mitt ord lite här och var, kanske en smuuuula osammanhängande ;-)

josephzohn sa...

Men Cyndi du är ju det mest sammanhängande jag läst idag :))

Barbro Binda sa...

VINNERJAGTÄVLINGENDENMESTSAMMANHÄNGANDEPERSONENIDAG?

josephzohn sa...

Hang down your word Tom Ordly, hang down Excell änd cry!

Barbro Binda sa...

Lars heter han väl, Ohly...?

josephzohn sa...

Lars heter Ohly men Tom heter Ordly!

cyndi sa...

Tom Dooley...äh...whisky in the jar! Så att det blir lite sammanhang inte häng ;-)

josephzohn sa...

Okej jag är inte den som hänger upp mig på fel jag har!
Häll upp du!

cyndi sa...

Glenmorangie?

Barbro Binda sa...

T.o.m. Ordly har hangover...

josephzohn sa...

Imorgon är en annan dag och då har vi alla hangover!!
Så va fan häll upp och på ni.