25 augusti 2010

Carole


***

13 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Men hon är ju redan förlovad! Har du inte hört det? Är du lomhörd?

cyndi sa...

Jag hörde lommen förra helgen! Eller var det slutet av kräftskivan tro...

Tunga fransar Mr J!
Har du också det?

josephzohn sa...

bb:
Och???

cyndi:
Jag har alltid långa fransar och korta romansar, sa han sa han morbror Frans!!

cyndi sa...

Sa han?

Var det Kafka?

josephzohn sa...

"Arrividerci Frans, det blev en kort romans" .. känns den igen??

Barbro Binda sa...

Och?? Visst fan, du SER ju dåligt också.
Hon är förlovad med Stikkan Andersson, som tidigare var förlovad med Ann-Louise, som ....jaja, korta romanser allihop!

josephzohn sa...

.. som just vuxit och geft sig och fått en vedtrave på halsen och dom la jag åt sidan och resten åt jag opp.
Smakade ål!!

Barbro Binda sa...

Hugg i och håll!

cyndi sa...

Jag tänkte att vi kunde prata lite om kafka. Så att vi har nåt att prata om. Länge liksom. Och osammanhänge.

josephzohn sa...

Snacka ni :)

cyndi sa...

Fast nu fick jag en i ögat. En kafka...

Barbro Binda sa...

..ZzzZZZZZzz..Zzz...ZZzZZzz...

josephzohn sa...

Säger som han Grybe.
- Ta bort mig .. hahahahaha