06 september 2010

Rökpaus


***

13 kommentarer:

cyndi sa...

Oh...fjädrar vilken morronfrisyr. Värre än Min Mr J. Hur e din?

Barbro Binda sa...

Jisses vad det spretar! Men halsbandet av färskpotatis är fint.

josephzohn sa...

cy:
Min är oftast en frityr!

bb:
Släng i dom då så friterar jag :)

cyndi sa...

Tå tött Mr J!

Vilken olja använder du?

josephzohn sa...

Olja???

cyndi sa...

Till frityr behövs olja Mr J!
Men du kanske menade Kristyr?
Då sockrar du bara lite på huvet så är det klart liksom ;-)
Inte blir det nån rök heller!

josephzohn sa...

Okej då kör jag på det då :)

cyndi sa...

Nja...det går nog inte att köra på Mr J. Då måste det till andra grejer serru. Tillbaka till olja och rök blir det då! men nu är det dags att fixa kvällsfrisyren ju! Eller frityr eller kristyr eller bara bestyr...

josephzohn sa...

Nu blev jag bara yr ...

cyndi sa...

Vem är det som styr?

josephzohn sa...

Min bryr!

cyndi sa...

Hylsa bryrsan!

josephzohn sa...

Det ska jag gyra, vi har ju delat samma hylsnyckel!