07 juli 2010

Rökpaus


***

11 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Bubbelbad vet jag vad det är, men bubbelrökning..?

josephzohn sa...

Men nu vet du!!

Barbro Binda sa...

Inte så säkert, känner mig mest blåst....

cyndi sa...

Eh...e det där halvfemkaffet eller?

josephzohn sa...

Kaffe med såpdropp!!
Vill du ha det vid halvfem så gärna för mig :))

cyndi sa...

Bubblor i kaffet idag också...ja, ja...
Har du semester Mr J?

Barbro Binda sa...

En bra repris är en bra repris! :-)

Kommenterat har jag ju redan gjort...

josephzohn sa...

Jag alltid repriser när jag har semester, men nu är både nätet och batteriet slut .. ajö grymma rökpaus!

cyndi sa...

Ta en iskall istället Mr J!
Å har du semester så vill jag inte se röken av dej ;-)

cyndi sa...

Rauken menar jag förstås, Mr J ;-)

josephzohn sa...

Rauken också