08 juni 2010

LOVE 2010


***

19 kommentarer:

cyndi sa...

Den här bilden vill jag ha på väggen! Är jag konstig då?

josephzohn sa...

Nej men kanske är väggen det??

cyndi sa...

Min vägg är helt hetero...tror jag.

josephzohn sa...

Det bra skriker andra Göran här i bakgrunden, han vars bak inte är grund nog ...

cyndi sa...

Heter din vägg Göran? Jag har inte hittat på nåt namn till min än fast jag har bott här så länge... Mindy kanske...eller Tina. Brukar du prata med din...eller...?

josephzohn sa...

Hahahaha inte är det väggen som heter Göran, det är min gode vän han homoröjden Ägglund som brukar ropa till mig när han ser och hör vettiga åsikter!!

Barbro Binda sa...

Hennes gamla marmor kommer strax ner i svartvitaste rappet!

josephzohn sa...

Gäzz, piska mig hårt ..

cyndi sa...

Eh...jag trodde det var Ägglund som skulle komma ner för trappen, men det är alltså hönan. Gås? Eller? Det här blev så krångligt när jag aldrig får nå kaffe...

josephzohn sa...

Gås kan det aldrig vara, vi tar alltid hissen innan vi ska piskas!!
ZoÄggas ...

Barbro Binda sa...

Slutsatsen blir: Ägglund ropar aldrig, för NÄR ser och hör han nåt vettigt???

Pisktid beställd, lördag, sånger från andra våningen. OK?

josephzohn sa...

Pisks(t)ång??

Barbro Binda sa...

Nej, pisktång använder jag. Den snärtar extra bra nyupptagen ur Piscayabukten.

cyndi sa...

Dags för ett gnägg Mr J, annars kommer hon aldrig att använda piskan ;)

josephzohn sa...

Okej då, jag lägger mig ...

Summerwheels sa...

Mycket snygg bak o bild
vill ha på väggen även jag!

josephzohn sa...

Skriv ut, nita upp ...

cyndi sa...

Nu fick du med mitt namn också Mr J. Nästan ;)

josephzohn sa...

Skrivu??
Rivut??