22 november 2010

Morgonkaffe


***

10 kommentarer:

cyndi sa...

Måndagmorron ja...TACK Mr J! Tur att det inte var kaffe på sängen ;-)

Barbro Binda sa...

Men HUR fick du tag på DEN bilden? Dolda kameror i mitt kök???

josephzohn sa...

cy:
Sa ja det?
Sa jag att det var måndagsmorgon ...

bb:
Filmade genom röret ...

cyndi sa...

Äh, jag hörde inte att du sa nåt, Mr J. Du behöver inte va orolig! Det är snart kväll :-)

Barbro Binda sa...

...där fiskpinnarna bor???

josephzohn sa...

cy:
Snart??
Tittar jag ut genom mina nyputsade känns det som om ...

bb:
Jag vet inte var dina fiskpinnar bor, jag vet var mina silverfiskar ...

Barbro Binda sa...

Dom bor där röken inte kommer ut. Men bry dig inte om det, ta hand om dina andraplatsfiskar istället.

josephzohn sa...

Där röken inte kommer ut?? Korkat!!

cyndi sa...

OK. Det ÄR kväll. Gonatt o sov så gott Mr J. Jag släcker lampan sen efter halvfemkaffet ;-)

josephzohn sa...

Ja fy fan idag är man trött .. uj uj uj ... men det har ju orandiga skäl :)